ANUNŢ


PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BUCUREŞTI organizează concurs de selecţie a DIRECTORULUI GENERAL - MEMBRU AL CONSILIULUI EXECUTIV AL AUTORITĂŢII MUNICIPALE DE REGLEMENTARE A SERVICIILOR PUBLICE - AMRSP.

I. Criteriile de selecţie a Directorului General - membru al Consiliului Executiv
CONDIŢII DE PARTICIPARE:
studii superioare tehnice sau economice de lungă durată, în domeniu;
- experienţă managerială cu durata de minim 5 ani ( în funcţia de Director General)  în domeniul serviciilor de utilitate publica locală;
cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională - nivel mediu;
cunoştinţe operare PC;
nu a suferit condamnări penale şi civile, dovedite prin cazier judiciar, pentru fapte care ar pune persoana respectivă în incompatibilitate cu funcţia pentru care candidează;
depunerea proiectului de management;
- nu este beneficiarul dreptului la pensie şi/sau nu îndeplineşte condiţiile de pensionare.

II. Mandatul Directorului General - membru al Consiliului Executiv AMRSP este de 4 ani  şi  poate fi reînoit de către Primarul General.
La încetarea mandatului Directorului General - membru al Consiliului Executiv AMRSP, contractul individual de muncă al acestuia încetează de drept.

Concursul de selecţie va avea loc la sediul Primăriei Municipiului Bucureşti, B-dul  Elisabeta nr. 47, sector 5 - în data de 30.11. 2009.
Data limită de depunere a proiectului de management şi înscriere la concursul de selecţie  este 27.11.2009, ora 16,00.

Metodologia de organizare a concursului de selecţie, cuprinzând informaţiile de interes public, necesare candidaţilor sunt publicate pe site-ul Primăriei Municipiului Bucureşti, http://www.pmb.ro cu 15 zile înainte de data desfăşurării acestuia.
Informaţii suplimentare privind înscrierea şi participarea candidaţilor la concurs se pot obţine de la Direcţia Managementul Resurselor Umane - P.M.B., etaj 2, cam. 225, tel. 021/3055555, int. 1225 şi pe internet, site-ul www.pmb.ro.

ANEXA

TEMATICA ŞI BIBLIOGRAFIA CONCURSULUI

TEMATICA:

1. Tema proiectului de management:
- "Obiectivele strategiei privind accelerarea dezvoltării serviciilor comunitare de alimentare cu energie termică în sistem centralizat şi de alimentare cu apă şi canalizare, în municipiul Bucureşti".


BIBLIOGRAFIE:

• Contractul de Concesiune a Serviciilor de Alimentare cu Apă şi Canalizare semnat la 29.03.2000 şi intrat în vigoare la 17 Noiembrie 2000, între Municipiul Bucureşti şi S.C. Apa Nova Bucureşti S.A. - pus la dispoziţia candidatilor, pentru consultare, de către compartimentul de resort, respectiv Direcţia Utilităţi Publice din cadrul Direcţiei Generale Infrastructură şi Servicii Publice;
• Legea nr. 51/08.03.2006 privind serviciile comunitare de utilităţi publice;
• Legea nr. 241/22.06.2006 privind serviciul de alimentare cu apă şi de canalizare;
• Legea nr. 325/2006 a serviciului public de alimentare cu energie termică, cu modificările şi completările ulterioare;
• HG nr. 246/2006, pentru aprobarea Strategiei naţionale privind accelerarea dezvoltării serviciilor comunitare de utiliăţi publice;
• Legea administratiei publice locale nr. 215/2001,  republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

ANEXA

MODALITATEA ŞI CRITERIILE DE EXAMINARE

Concursul de selecţie constă în următoarele probe:

1.  - proba scrisă
Proba scrisă constă în predarea unui proiect de management, conform anexei 2 din prezenta metodologie. Proiectul de management se predă, în plic sigilat, până pe data de 27.11.2009 - ora 16, la Direcţia Managementul Resurselor Umane din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti, etaj 1, cam 104 .


2.  - interviu
Evaluarea probelor se face prin acordarea de note de la 1 la 10 de către fiecare membru al comisiei de examinare. Nota minimă obligatorie pentru fiecare probă este 8 şi se calculează ca medie aritmetică a notelor acordate de membrii comisiei de examinare.
Probele de concurs sunt eliminatorii pentru candidaţii care nu au obţinut nota minimă obligatorie pentru fiecare probă,  respectiv nota 8.

În urma susţinerii probelor de concurs, comisia de examinare va face departajarea participanţilor la concurs în baza notelor obţinute de candidaţi la cele două probe de concurs.
Stabilirea candidatului reuşit, care urmează să ocupe postul vacant, scos la concurs, din cadrul Consiliului Executiv al  Autorităţii Municipale de Reglementare a Serviciilor Publice - AMRSP, respectiv a postului vacant de Director General, se face în ordinea mediei  generale, determinată  pe  baza mediei aritmetice între: nota obţinută la proba 1 (proba scrisă) şi  nota obţinută la proba 2 (interviu).
Media generală obţinută de către candidat trebuie să fie minim 8.

 În situaţia de balotaj, Comisia de examinare, constituită potrivit anexei nr. 1 din Metodologia de concurs, va iniţia o procedură suplimentară de departajare.

Eventualele contestaţii ale candidaţilor se depun la Direcţia Managementul Resurselor Umane  din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti, în termen de 3 zile de la data afişării rezultatelor, urmând  a fi analizate de o comisie numită de către Primarul General.

Comisia de analiză a contestaţiilor va comunica în scris, candidatului care a depus contestaţia, rezultatul analizei acesteia, în termen de 5 zile de la data expirării termenului de depunere a contestaţiilor.                     

ANEXA

INFORMAŢII PRIVIND ÎNSCRIEREA ŞI PARTICIPAREA CANDIDAŢILOR LA CONCURUL DE SELECŢIE

1. Anunţul concursului de selecţie se va face public, prin afişare la sediul Primăriei Municipiului Bucureşti şi prin internet pe site-ul www. pmb.ro;

2. Termenul limită de înscriere va fi data de 27.11.2009, ora 16, data până la care candidaţii trebuie să depună dosarul de concurs şi proiectul de management, în plic sigilat;

3. Dosarul de concurs va conţine în mod obligatoriu următoarele documente:
- cerere de participare la concurs adresată Primarului General;
- curriculum vitae;
- copia după diploma de studii superioare de lungă durată conform cerinţelor precizate în anunţul publicitar;
- copie după actul de identitate;
- copie după certificatul de naştere, după caz;
- copie după carnetul de muncă;
- certificat de cazier judiciar;
- adeverinţă medicală, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
- recomandare de la ultimul loc de muncă;

4. Dosarul de concurs şi Proiectul de management se depun până la data de 27.11.2009, ora 16  la Primăria Municipiului Bucureşti - Direcţia Managementul Resurselor Umane,  etaj 1, cam 104;

5. Proba scrisă a concursul de selecţie (evaluarea proiectului de management de către comisia de examinare) se desfăşoară începâd din data de 30.11.2009;

6. Interviul se desfăşoară după afişarea rezultatelor la proba scrisă.

La concurs se pot înscrie persoanele care îndeplinesc condiţiile de participare precizate în Anunţul publicitar al concursului de selecţie a Directorului General - membru al Consiliului Executiv al Autorităţii Municipale de Reglementare a Serviciilor Publice - AMRSP.

Relaţii suplimentare la sediul Primăriei Municipiului Bucureşti - Direcţia Managementul Resurselor Umane etajul 2, camera 225, telefon 021/3055500/int. 1225.