DIRECȚIA UTILITĂȚI PUBLICE Director Adjunct IUGA MAGDALENA Tel. secretariat 021/305.55.00/2022; Aud.Luni,Marti 9.00-10.30;Director exe.adj.;Director exe.adj. Boblea Irina; Tel. secretariat 021/305.55.00/2022 |
| Reclamații [Termen:30 zile]
|
| Corespondență [Termen:30 zile]
|
| Probleme diverse [Termen:30 zile]
|
| Revenire [Termen:30 zile]
|
| | • | SERVICIUL TERMOENERGETIC Șef serviciu Dorel Geană Tel.021/305.55.00/2039 Audiențe zilnic 8-16 |
| Sesizări privind avarii la rețelele publice primare de alimentare cu energie termică prin sistemul centralizat. [Termen:30 zile]
|
| Sesizări privind avarii la rețelele publice secundare de alimentare cu energie termică prin sistemul centralizat [Termen:30 zile]
|
| Sesizări privind calitatea serviciilor prestate de RADET [Termen:30 zile]
|
| Sesizări privind modul de facturare consumului de energie termica prin sistemul centralizat [Termen:30 zile]
|
| Promovare spre avizare în CTE-PMB a documentațiilor tehnico-economice privind reabilitarea/modernizarea sistemuluide termoficare;(la data convocării ședințeiCTE-PMB) [Termen:30 zile]
|
| Promovare proiecte de HCGMB privind aprobarea obiectivelor de investiții, privind probleme patrimoniale, sau alte probleme specifice serviciului [Termen:30 zile]
|
| Derulare programe investiții in cadrul DUP;(termen in funcție de prevederile contractuale) [Termen:30 zile]
|
| Promovare proiecte de HCGMB privund aprobarea tarifelor de energie termică [Termen:30 zile]
|
| Colaborare cu agenții naționale, locale, alte instituții privind probleme specifice [Termen:30 zile]
|
| Probleme diverse [Termen:30 zile]
|
| | | • | COMPARTIMENTUL EFICIENȚĂ ENERGETICĂ
|
| Raspunde de elaborarea rapoartelor solicitate de A.N.R.E. si de alte institutii cu competente in acest sens; [Termen:30 zile]
|
| Raspunde de respectarea termenelor stabilite de O.G. 22/08, A.N.R.E. si de catre alte institutii cu competente in acest sens; [Termen:30 zile]
|
| Elaboreaza modifica, completeaza si supun aprobarii C.G.M.B. "Programul de imbunatatire a eficientei energetice pe termen scurt, mediu si lung pe baza propunerilor institutiilor publice de interes local ; [Termen:30 zile]
|
| Monitorizeaza indeplinirea obligatiilor ce le revin operatorilor economici stabiliti la articolul 3 din Ordonanta de Urgenta nr. 22/2008 si solicita informatii, documente justificative de la acesta; [Termen:30 zile]
|
| Analizeaza informatiile din domeniul de activitate si formuleaza un punct de vedere de specialitate; [Termen:30 zile]
|
| Monitorizeaza indeplinirea obligatiilor ce revin operatorilor economici stabiliti la articolul 4 si articolul 6 din Ordonanta de Urgenta 22/2008 si propune masuri in cazul neindeplinirii acestora; [Termen:30 zile]
|
| Comunica si monitorizeaza indeplinirea masurilor prevazute in Programul de imbunatatire a eficientei energetice catre cele 3 tipuri de agenti economici cei care au consum de energie peste 1000 t.e.p/an si cei care au consum de energie sub 200 t.e.p/an; [Termen:30 zile]
|
| | • | SERVICIUL ALIMENARE CU APĂ ȘI CANAL, AMENAJĂRI HIDROTEHNICE Șef serviciu Cristina Daniela POP Tel.021/305.55.00/2020 Audiențe Luni- Marti 9,00-10,30 |
| Informații cu privire la programul de investiții de extindere rețele publice de apă și canalizare [Termen:30 zile]
|
| Sesizări privind avarii la rețelele publice de alimentare cu apă și canalizare [Termen:30 zile]
|
| Cereri privind introducerea rețelelor publice de alimentare cu apă și canalizare [Termen:30 zile]
|
| Reclamații privind calitatea Serviciilor prestate de S.C. APA NOVA BUCUREȘTI [Termen:30 zile]
|
| Reclamații privin rețealele publice de alimentare cu apă și canalizare existente [Termen:30 zile]
|
| Sesizări și reclamații privind modul de facturare a consumului de apă și canalizare [Termen:30 zile]
|
| Cerei de amplasare a toaletelor publice [Termen:30 zile ] termenul de rezolvare este funcție de data evenimentului pentru care se solicită amplasarea |
| | • | SERVICIUL MANAGEMENTUL DEȘEURILOR, SALUBRITATE ȘI TOALETE ECOLOGICE Șef serviciu Brinzan Silviu Tel.021.305.55.00/2029 |
| Autorizație de lucru pentru operatori salubrizare [Termen:30 zile]
|
| Aviz colectarea deșeuri reciclabile de la persoane publice [Termen:30 zile]
|
| Autorizație pentru prestări servicii dezinsecție, dezinfecție și deratizare [Termen:30 zile]
|
| Autorizație pentru evacuarea și transport deșeuri spitalicești [Termen:30 zile]
|
| Acord pentru evacuare și transportul deșeurile provenite din activității proprii [Termen:30 zile]
|
| Sesizări/Reclamații privind salubrizarea și igienizarea ( deratizarea dețânțărizarea în Municipiul București) [Termen:30 zile]
|
| Reclamații privind calitatea serviciului de amplasare și întreținere a toaletelor ecologice [Termen:30 zile]
|
| Colaborare ARBAC precum și alte instituții publice: Administrația Străzilor,Primării de sect. ADP-urile de sect.Regii administratoare de utilități publice [Termen:30 zile]
|
| Eliberare acorduri [Termen:30 zile]
|
| Solicitări de verificare a documentației în vederea obținerii aviz C.T.E. [Termen:30 zile] Termenul obținerii avizului este în funcție de programarea convocării comisiei CTE de către direcția de specialitate (Direcția Investiții) |
| Probleme diverse [Termen:30 zile]
|
| | • | SERVICIUL ILUMINAT PUBLIC STRADAL, ARHITECTURAL ȘI MONUMENTAL Șef serviciu Littera Valentin Tel. 021.305.55.00/2030 |
| Sesizări/reclamații privind iluminatul public [Termen:30 zile]
|
| Solicitări privind extinderea iluminatului public [Termen:30 zile]
|
| Probleme diverse privind salubrizarea, igienizarea și iluminatul public [Termen:30 zile]
|
| | • | SERVICIUL MANAGEMENT AVARII- DISPECERAT Șef serviciu Nicolae Stoean Tel.021.305.55.00/2037 |
| | • | SERVICIUL AUTORIZARE COORDONARE LUCRĂRI INFRASTRUCTURĂ Șef serviciu Iordache Catalina Tel.021.305.55.00/2025 |
| | • | COMPARTIMENTUL UNITATEA MUNICIPALĂ PENTRU MONITORIZAREA SERVICIILOR COMUNITARE DE UTILITĂȚI PUBLICE A MUNICIPIULUI BUCUREȘTI Tel. 021/021.305.55.00/2022 |
| Probleme diverse [Termen:30 zile]
|
| | • | SERVICIUL UIP FAZA 2 GLINA Șef serviciu Epuras Florina Tel. 021/021.305.55.00/2073 |
| Asigura legatura cu Unitatea de management de Proiect, firma/firme care vor asigura Supervizarea Lucrarilor si Contractorii lucrarilor, pentru asigurarea implementarii proiectului din punct de vedere tehnic si financiar; [Termen:30 zile]
|
| Colaboreaza cu Unitatea de management de Proiect in vederea stabilirii activitatilor comune; [Termen:30 zile]
|
| Verifica respectarea programului si a activitatilor prezentate lunar de catre Consultanti/Contractor; [Termen:30 zile]
|
| Deruleza contractele aferente proiectului si raspunde pentru respectarea acestora; [Termen:30 zile]
|
| Verifica respectarea conditiilor contractuale de catre consultanti si constructori; [Termen:30 zile]
|
| Asigura si raspundede ideplinirea conditiilor cerute de Decizia de Finantare emisa de Comisia Europeana si actioneaza inaceasta privinta; [Termen:30 zile]
|
| Mediaza toate problemele/conflictele legate de contractele cu Contractorii si Consultantii si rezolva orice cerinta intemeiata facuta de acesteia este parte activa in rezolvarea probleme/conflicte; [Termen:30 zile]
|
| Prin seful structurii coordoneaza proiectul si informeaza permanent Primarul General cu privire la stadiul de derulare a acestuia; [Termen:30 zile]
|
| Raspunde de derularea in bune conditii a misiunilor de audit, respectiv cu membrii echipelor de audit (intern si extern) si transmiterea catre acesteia a tuturor informatiilor solicitate, precum si asigurarea implementarii recomandarilor din cadru misiunilor de audit; [Termen:30 zile]
|
| Monitorizeaza activitatile UIP din punct de vedere financiar, implementeaza clauzele financiare si asigura aducerea la indeplinire a obiectivelor programului; [Termen:30 zile]
|
| Intocmeste documentele de piata si le inainteaza, impreuna cu toate documentele justificative necesare catre factorii competenti in vederea efectuarii platilor, pentru contractele gestionate; [Termen:30 zile]
|
| Colaboreaza cu directiile de specialitate din cadrul PMB pentru buna buna desfasurare a tuturor activitatilor UIP, in special pentru asigurarea fluxurilor financiar-contabilitate derularea platilor si planificarea acestora. [Termen:30 zile]
|
| Verifica realizarea corespunzatoare in cadrul UIP, a urmatoarelor obiective:realizari, raportari,plati, respectare conditii mediu, realizare audit etc. privind lucrarile fazei 2 Glina; [Termen:30 zile]
|
| Asigura efectuarea de prognoze si analize referitoare la intrarile si iesirile de bani (cash-flow)pentru proiect, precum si estimari privind bugetul pe termen scurt, mediu si lung; [Termen:30 zile]
|
| Verifica si monitorizeaza Cerificatele Intermediare de Plata privind activitatea de proiectare si exexutie a constructorului. [Termen:30 zile]
|
| Asigura monitorizarea efectiva a costurilor eligibile si ne-eligibile referitoare la costurile anticipate din proiect; [Termen:30 zile]
|
| Verifica echipamentele la fata locului si cantitatae constructiilor, si pregateste rapoartele tehnice necesare, impreuna cu echipa de supervizare lucrari; [Termen:30 zile]
|
| Verifica activiatatea de proiectare a constructorilor si conformarii tehnice a pieselor de desen si ale contracrelor, cu legislatia in vigoare, impreuna cu echipa de supervizare [Termen:30 zile]
|
| Itocmeste documentele necesare receptiei la finalizarea lucrarilor si a receptiei finale, impreuna cu echipa de supervizare a lucrarilor si cu Unitataea de Management de Proiect [Termen:30 zile]
|
| Urmareste executia lucrarilor, din punct de vedere al conformitatii acestora, cu graficul de executie; [Termen:30 zile]
|
| Deruleaza activitati privind informarea si publicarea proiectului conform strategiilor aprobate; [Termen:30 zile]
|
| Respecta procedurile referitoare la corespondenta, circuitul documentelor administrare si pastrarea documentelor in arhiva UIP; [Termen:30 zile]
|